Karácsony elött ajándékképpen, megjött az 1.6 verzió! Új elem semmi, de a régiek új köntöst kaptak illetve a DeltaV kijelzés is végre megjelent illetve még pár apróság!
Kellemes ünnepeket!
A változások jegyzéke!
1.6 Changelog – CSAK az alapjátékhoz (MH hoz lásd lejjebb)
+++ Fejlesztések
- DeltaV kijelzés a fokozat ikon/csoport mellett, mint a DeltaV alkalmazásban. DeltaV elérhető az Editornál (RÖH/RH) és a repülési jeleneteknél jobban részletezve a Debug menűben.
- ALapértelmezett és mobil kilövőállások elérhetőek minden játékmódban.
- Teljesítmény fejlesztés a DV számításoknál az Égetés Indikátornál.
- Javasolt UI méret a jelenlegi felbontáshoz állítható a Beállítások képernyőn ugyanúgy működik, mint a mini beállítások, a nem javasolt méretek színe piros.
- Teljesítmény fejlesztés az eszközválasztó menüben.
- Eszközválasztó menüben ellenőrizhető az eszközkompatibilitás.
- Kurzorgombos irányítás hozzáadva a főmenűkben és párbeszédablakokban. Tételek kijelölése az iránybillenyűkkel, elfogadás Enter/space billentyűkkel, elvetés az ESC billentyűvel.
- A környezeti fényvisszaverődések létrehozva a fénylő felületeken.
- Az editor alkatrészkeresőjének feljesztésével jobb a találati arány rövid kifejezésekre.
- A Nap által létrejövő árnyékok precízebbé tétele.
- Újabb tétlen animációk lettek létrehozva, mikor a kerbál a földön áll.
- A vezérlőmoduloknál opció lett létrehozva a „hátrafelé” irányra a PAW ban.
- Kerbál sisak és nyakgyűrű jobbklikkel eltávolítható mikor EVA-n van, akkor is, ha nem belélegezhető az atmoszféra.
- Automatikus ugrás a következő manőverhez a játékost az égetési idő kezdetéhez viszi közelebb, nem a manőverponthoz. Ez a margóbeállítás módosítható a default 1 percről a játékbeállításokban. WARP_TO_MANNODE_MARGIN.
- A kerék lengéscsillapítás és rugóerő beállítható 3as értékre a haladó beállításokban.
+++ Localization
- A következő kifejezés “Advanced Message App:” javítva lett a Mini-Beállítások párbeszédablakban.
- Néhány közösségi visszajelzés alapján pár lokalizációs szöveg módosításra került.
+++ Alkatrészek
Javított alkatrészek (reskinned):
- Mk2 Lander Can
- 48-7S Spark
- RE-L10 Poodle
- LV-909 Terrier
- FL-A10
- FL-A5
- ADTP-2-3
- Rockomax Brand Adapter
- Rockomax Brand Adapter 02
- TVR-200 Stack Bi-Coupler
- TVR-1180C MK1 Stack Tri-Coupler
- TVR-2160C Mk2 Stack Quad-Coupler
- TVR-200L Stack Bi-Adapter
- TVR-300L Stack Tri-Adapter
- TVR-400L Stack Quad-Adapter
- Small Nose Cone
- Aerodynamic Nose Cone
- Advanced Nose Cone – Type B
- Advanced Nose Cone – Type A
- Protective Rocket Nose Cone MK7
Színvariációk: - Mk2 Lander Can (Új “Lander” és “Rover” színvariációk)
- 48-7S Spark (Új “Shroud”, “Truss Mount” és “Bare” színvariációk)
- LV-909 Terrier (Új “Shroud”, “Truss Mount” és “Bare” színvariációk)
- FL-A10 (Új “White” és “Orange” színvariációk)
- FL-A5 (Új “White” és “Orange” színvariációk)
- ADTP-2-3 (Új “White”, “Black és White” és “Orange” színvariációk)
- Rockomax Brand Adapter (Új “Black és White” és “Orange” színvariációk)
- Rockomax Brand Adapter 02 (Új “Black és White” és “Orange” színvariációk)
- TVR-200 Stack Bi-Coupler (Új “Black és White” és “Orange” színvariációk)
- TVR-1180C MK1 Stack Tri-Coupler (Új “White”, “Dark” és “Orange” színvariációk)
- TVR-2160C Mk2 Stack Quad-Coupler (Új “Black és White” és “Orange” színvariációk)
- TVR-200L Stack Bi-Adapter (Új “Black és White” és “Orange” színvariációk)
- TVR-300L Stack Tri-Adapter (Új “Black és White” és “Orange” színvariációk)
- TVR-400L Stack Quad-Adapter (Új “Black és White” és “Orange” színvariációk)
- Aerodynamic Nose Cone (Új “Black és White”, “Dark” és “White” színvariációk)
- Advanced Nose Cone – Type B (Új “Black és White” és “White” és “Orange” színvariációk)
- Advanced Nose Cone – Type A (Új “Black és White” és “White” és “Orange” színvariációk)
- Protective Rocket Nose Cone MK7 (Új “Black és White”, “Orange” és “White” színvariációk)
Egyéb alkatrészváltozások: - Stayputnik normals maps javítás.
- Okto normals maps javítás.
- A látható varrattextúra javítása a Rockomax X sorozat üzemanyagtankjának narancs változatán.
+++ Bugfixes
- SAS javítás minden műholdon Sandbox és Science játékmódban, hogy saját konfigfáljuk szerint működjenek. A játékbeállításokban a játékos számára lehetséges a SAS funkciók állítása ezen játékmódokban.
- Dokkportok kezelése és többszörös nukleáris és ion hajtóművek DV számítása az Égetési Indikátornál javítva.
- Többszörös hajtómű illetve asparagus fokozatok DV számításának javítása az Égetési Indikátornál.
- Égetési Indikátor DV kijelzés villogásának javítása kilővés előtti állapotban.
- Vernor Hajtómű Folyékony üzemanyag és oxidálószer pontos használatának javítása a Mérnöki jelentésben.
- Javítva minden hajtóműnél a „Hajtőmű leáll: xx% alatt” a „Láng kialszik: xx% alatt” kifejezés helyett az alkatrész infónál.
- Az oktatás nem végrehajtható, mikor alkatrész van kiválasztva az editor jelenetekben (RÖH,RH) javítva.
- Üzemanyagfogyás, kétszeri kattintásnál az üzemanyag ikonon javítva.
- Részben végrehajtott manőverek legközelebbi elhaladás pályaparaméter számítás javítva.
- Duplázott leírások az alap eszközöknél javítva.
- Szerződésparaméterek nem változtatják az űreszköz foglaltságát (pl kerbálmentésnél) mikor nem repülési módban van, javítva.
- Fúrók használhatóak, és ércet termelnek ki, mikor megfelelő felszini kapcsolatban vannak, javítva.
- Kerbál IVA legénység tömegszámítás a hajózható modulokon, mikor a felhasználó/mod módosítja az IVA legénység tömegét > 0 ra (ez az alapbeállítás), javítva.
- Kerbál IVA legénység tömeg nincs jelentve DV és Mérnöki riportok teljes tömeg pontjánál az editorban (RÖH/RH), javítva.
- TVR-300, TVR-300L, mozgó alkatrészek mozgatása szimmetriában, javítva.
- Szükségtelen vizszintes csúszka eltávolítása a minibeállítások UI ban.
- Összegzés ablak nem jelenik meg üresen, eszközvisszaszerzésnél, mikor az UI mérete nagyobb 150%nál a nem javasolt UI méretben, javítva.
- Áramvonalazó villódzás javítása az editor képernyőkön.
- További beállítások a nap viselkedésében a szükségtelen tompítás effektus elhagyása a Jool Légköri Fékezés jelenetben.
- A Közbenső Szerkezet oktatójátékban nem szükséges engedélyezni az eszköz betoltését, javítva.
- NRE létrehozása nem törénik meg, mikor űreszköz robban fel az indítópadon, javítva.
- Shader probléma javítva, mikor az MK16 ernyő átlátszó lesz AeroFX nélkül.
- Áramvonalazó költséget most már tartalmazza az eszköz, javítva.
- Leszálló eszköz LY-01, LY-05, LY-10, LY-35, LY-60 és LY-99 nem lehet hajóépítésnél az első alkatrész.
- Az áramvonalazók utolsó alkatrészénél nem a megfelelő variáns használata, mikor az eszköz betölt, javítva.
- Minden hajtómű a megfelelő kategóriához van hozzárendelve.
- Korlátozott mennyiségű undo/redo művelet tárolva az editorban, a túlzott memóriahasználat elkerülése végett nagy, komlex eszközök építésekor. A lépések száma beállítható a Játékbeállításokban.EDITOR_UNDO_REDO_LIMIT
- Az eszköz nem menthető név nélkül az editorokban nem generál hibajelzést, javítva.
- Az alkatrész felett lévő kurzor nem emeli ki az alkatrészt IVA vagy belső kamera nézetben.
- Invertált fokozatközti áramvonalazók nem aktiválódnak, ha az alattuk lévő decoupler aktiválódik, javítva.
- A KSC épület upgrade szöveg helyzete nem megfelelő az UI görgetősávon, javítva.
- NRE javítása orbitális felmérésnél.
- A szavak nem duplikálódnak többé a szerződéseknél, javítva.
- Égetési Kijelző és Orbit ugyanaz marad, mikor új cél van kijelölve, javítva.
- NRE nem jön létre, mikor az utolsó mentés kerül kiválasztásra mentés menűben, miután az előző mentések törlésre kerültek.
+++ Modok
- Call OnWillBeCopied és OnWasCopied a gyermek alkatrészeknél, mikor a szülő alkatrész másolása történik az editorban.
- A variánsok letilthatnak animációkat és eseményeket.
- Alternatív irányító pontok konfigurálhatók a ModuleCommandban.
- Kerbal Helmet ellenörzőösszegek állíthatók az alap beállításokon keresztül, egy extra lépéssel felülírva a kódolási módszereket: CanSafelyRemoveHelmet, WillDieWithoutHelmet, CanEVAWithoutHelmet
- Kerbálok EVA ra mehetnek „szobahőmérsékletre” beállított hőmérsékletben. – Úgy értem, sisak nélkül voltak bent – visszaállítható a Játékbeállításokban.EVA_INHERIT_PART_TEMPERATURE
+++Vegyes
- Személyi ernyő használata a kerbáloknál szintfüggő lehet, a modderek traits.cfg fájlban érik ezt el, és a követelmények: 0xp pilótáknál, és 1 xp Mérnököknél és Tudósoknál.
- Az alapjárművek nem használnak többé elavult alkatrészeket.Ezek: Aeroequus , ComSat LX , Dynawing , GDLV3 , Ion-Powered Space Probe , Jumping Flea , Kerbal 1 , Kerbal 1.5 , Kerbal 2 , Kerbal X , Learstar A1 , Orbiter 1A , Orbiter One , PT Series Munsplorer , Rover + Skycrane , Science Jr , Slim Shuttle , Space Station Core , Super-Heavy Lander , Two-Stage Lander , Z-MAP Satellite Launch Kit ,Rocket-power VTOL , Satellite Launcher , Stratolauncher.
- A command seatba ülő kerbálok akkor teszik referenciaponttá a command seatot, ha az eszközben nincs más irányításra alkalmas alkatrész.
- A repülési kamera automatikusan beállításra kerül IVA-n hogy megfelelően mutassa a külső nézetet.
1.6 Changelog – CSAK a Making History DLChez
+++ Fejlesztések - A megnyitott küldetésmenűk ellenörzik a jármű fájlt a kompatibilitáshoz.
+++ Localization
+++ Parts
- A következő LFO hajtóművek ki lettek egyensúlyozva : Wolfhound, Cheetah, Kodiak, Mastodon, Cub, Skiff, Bobcat.
- A következő Engine Thrust Plates ki lettek egyensúlyozva: EP-25, EP-37, EP-50
- A következő Structural Tubes ki lettek egyensúlyozva: T-25, T-37, T-50
+++ Bugfixes
- A „Még nem játszott” szöveg eltávolítva a bemutató küldetések gombjairól a játék küldetések párbeszédablakában.
- A hozzáad nyomógomb eltávolítása a Pontszám módisítás, illetve a pontszám változtatás csomópontokban, abban az esetben, mikor nincs több lehetőség, javítva.
- A kerbálok úszva tünnek fel, ha a vízben jelennek meg.
- Az undo funkció nem veszi figyelembe a másolt csomópontokat a küldetésszerkesztőben, javítva.
- A hajtómű alpok és az önleválasztó alkatrészek DV számítása az Égetés Indikátorban javítva.
- NRE javítása a küldetésszerkezstőben: „Location” beállítások változtatása a „Spawn Wessel” pontban ha a leírt eljárás nem hoz létre NRE-t.
- Lokalizációs leírás módosítása a „Valskhod 2” eszköz „trouble in the Void” küldetésben.
- Lokalizációs név és leírás módisítása a „Soy-Ooze 10” eszközön a „Sally-Hut 1” küldetésben.
- Lokalizációs név és leírás módosítása a „SWM-94” Kommunikációs Műhold eszközön a „Trouble in the Void” küldetésben
- Eszköz megjelenési pontok speciális legénységgel történő másolása legénység nélküli pontokat hoz létre, mert a legénység nem klónozható, javítva.
A változások jegyzékéért köszönet Ricsinek! 😀
Üdv gyerekek!
Látom, még mindig toljátok a műsort. Dicséretes.
Nekem sem tetszenek az új alkatrészkülalakok. Vegyük a leszállókabint. A régiben belül ott volt a remek kilátás, a három szükséges műszer szem előtt, szépen lehetett vele – mint egy szimulátorban – landolni is. Az új alkarészek – igazi rumli. Átgondolatlan, ahogy az egész játék kezd azzá válni…