Kerbal Engineer Redux

Sok embernek okoz gondot az, hogy fogalmuk sincs mekkora hajtómű, mennyi üzemanyag kell egy adott járműre, egy adott feladathoz!

Ebben nagy segítség a Kerbal Engineer Redux(KER)! Már az építésnél megkapjuk ezeket a hiányzó adatokat. Az alapjáték csak a méreteket(méterben), súlyt(tonnában), és hogy mennyi elemből(parts) áll a jármű adja meg, a többit ki-ki maga kell hogy kiszámolja.

Épp ezt a hiányt pótolja a KER.  Az 1-es ponton megkapjuk a jármű adatait, fokozatokra lebontva! A 2-es pontban összesítve kapjuk meg az adatait a járműnek. És a 3-as pontban lehet be illetve ki kapcsolni a módot. Az 1-es pontban más bolygók holdakhoz beállítva is megkaphatjuk a számunkra létfontosságú paramétereket.

ker 1

Természetesen mindezekhez az adatokhoz, illetve a repülés paramétereit, adatait, menet közben is megkaphatjuk! Ezeket természetesen ki-be kapcsolhatjuk, személyre szabhatjuk… stb… Az 1-es panel az alap panel. Itt kapcsolhatjátok be a különböző adatokat, mint orbitális pálya, randevú adatok, jármű adatok stb… Ha az adat tábla „float” gombjára nyomtok akkor a tábla külön el tehető a képernyő más részére, 2-es pont. A 3-as a Hud1 és 2, olyan fontos adatok mint az apoapsis, periapsis, illetve ezek a pontok milyen idő távolságban vannak, illetve a talajhoz viszonyított valós magasság, sebesség adatok, és milyen biome felett tartózkodunk.

ker 2

Ahhoz, hogy repülés alatt is megkapjuk az adatokat, ebből a két elemből legalább az egyiket fel kell helyezni a járművünkre. (bár azt is észre vettem ha nem tesszük fel, adat akkor is jön) Ez az ER-7500, vagy a Kerbal Engineering System.

ker 3

A mód linkjei,

Fórum: http://forum.kerbalspaceprogram.com/index.php?/topic/17833-111-kerbal-engineer-redux-1110-2016-04-29/#comment-245084

Letöltés:1.3 https://kerbal.curseforge.com/projects/kerbal-engineer-redux