Posted on Hozzászólás most!

Az 1.5.0 vagy az 1.5.1 vagy a…

Megérkezett az új verzió és szinte azonnal kapott is egy ránc felvarrást, mivel igen csak problémás volt. Az ismertető videó még az 1.5.0-val kezdödik, de az 1.5.1-el végződik, na de hát ezt már szinte meg is szokhattuk a Squad-tól.

A videó alatt a változások jegyzékét olvashatjátok aminek a fordítását hálásan köszönöm Ricsi-nek!

1.5 Changelog – Csak az alapjátékhoz “BaseGame ONLY” (Az Making History-hoz(MH) lásd lejjebb)

+++ Fejlesztések
* Optimalizálva a 4K felbontáshoz, és UI méret 200% ra növelve
* Nagyobb becsapódástűrés a bevonható napelemekhez.
* A bevonható alkatrészek innentől különböző becsapódástűréssel rendelkeznek behúzott állapotban.
* Új Kerbál szkafanderek kerültek az alapjátékba. Úgy kabinbeli, mint EVA öltözetek veteránoknak, és ifjoncok részére.
* Az aszteroidák viselkedésének felülvizsgálata a Kerbin vonzáskörzetében, és jobb VFX használata.
* Egy “Whats’s New” párbeszédablak hozzáadva a főmenühöz, ahol láthatóak a kiadás új fejlesztései, és látható a teljes changelog. (lehet, hogy már ezt is ott olvasod).
* Kibővített égetési idő a manőverpontokban. Tartalmazza a pontosan kiszámított égetési időt, és a fokozat információt; az égetési oszlop jelzi, ha az adott fokozatban nincs elég deltaV a manőver végrehajtásához.
* A dokkolóportok fokozatba illesztése mostantól lehetséges a repülés közben. A dokkolóportok fokozatba illesztésének megváltoztatása lehetővé teszi a játékos számára a deltaV változások nyomon követését az összekapcsolt úreszközöknél, valamint ez megváltoztatja az égetési időt a manőverpontokban.
* A Kerbálok mostantól kihelyezhetők a külső irányítóállásokba már a RÖH-ön/RH-án belül.
* A kerékfelfüggesztésnél automatikus lett a rugó/lengéscsillapító beállítás az ugrálás elkerülése érdekében.(de beállítható manuálisan is)

+++ Lokalizáció(ez inkább csak a magyarítást végzőket érdekli, és érthető nekik)
* Javítottuk a nem tageket az erőforrásneveknél a PAWban.
* A keretek mérete és egyéb automata keresési tagek javítása.

+++ Parts;
Módosított alkatrészek (reskinned):
* Mk1 Command Pod
* HECS
* HECS2
* OKTO
* OKTO2
* QBE
* RoveMate
* Stayputnik
* FL-T100
* FL-T200
* FL-T400
* FL-T800
* RT-5 “Flea” Solid Fuel Booster
* RT-10 “Hammer” Solid Fuel Booster
Szín variációk:
* Mk1 Command Pod (New “Dark”, “White” and “Gray and White” color variants)
* RoveMate (New “White”, “Silver” and “Gold” color variants)
* FL-T100 (New “Black and White” and “Orange” variants)
* FL-T200 (New “Black and White” and “Orange” variants)
* FL-T400 (New “Black and White” and “Orange” variants)
* FL-T800 (New “Black and White” and “Orange” variants)
* RT-5 Flea (New “White” and “Yellow” variants)
* RT-10 Hammer (New “White” and “Yellow” variants)
Egyéb alkatrész változások:
* Néhány alkatrésznél alkalmaztuk a “Bumped Specular (Mapped)” shadert, amely lényegesen jobb fémes visszaverődést ad.
* Javítottuk a hajtómű takarást, ahol az eltolódott az eszközön.(na erre kíváncsi vagyok! Szerk. megj.)
* Fejlesztettünk az OKTO illetve OKTO2 Improved OKTO és OKTO2 a csatolási pontokat, hogy jobban illeszkedjenek.
* Fejlesztettünk a Stayputnik felfüggesztési pontjain, hogy jobban illeszkedjenek a többi alkatrészhez.
* Elforgattuk a RoveMate alkatrészt 90 fokkal hogy egyezzen a műhorizont helyzetével, valamint hozzáadtunk még 4 csatolási pontot az oldalaihoz.
* HECS elforgatása javítva, 30 fokkal elforgattuk. (ez elfordítja az irányítási helyzetet a régebben megépített eszközöknél.)

+++ Hibajavítások
* Javítottuk a helytelenül megjelenő ikonokat a Kutatás és Fejlesztésen.
* Javítottuk az elmosott zászló, ikon, oktató kép (és egyéb) megjelenítéseket különböző textúrabeállításoknál.
* Javítottuk a mini-biomok folytonosságát mikor az eszközök átmozognak rajtuk.
* Javítottuk a mini-biomok struktúráját a KSC-n belül.
* Javítottuk a log üzeneteket az alap felbocsájtó helyeken, Mikor a MH DLC nincs telepítve.
* Javítottuk a leválasztók szimmetriáját a Part Action Ablakban.
* Javítottuk a leválasztók szimmetriáját külön fokozatváltáskor.
* Javítottuk az átlátszó anyagokat az Alkatrészválasztó Ikonoknál.
* Javítottuk a Gigantor XL panelt az Undo használata esetén az Editorban.
* Javítottuk az átlátszó anyagok megjelenését kijelölt állapotban az editorban.
* Javítottuk a hajó pályavonalának nem renderelését, abban az esetben, amikor az égetéskor a a teher elmozdul.
* A zene hangereje már a beállítások menüből való kilépéskor megváltozik a beállításoknak megfelelően.
* A környezet hangja a KSC és RÖH/RH-nál már külön állítható a hangerő beállításoknál.
* Javítottuk a zene problémákat a RÖH és RH közti váltásoknál.
* Eltávolítottuk a nemet az erőforrás displayName változóból a PAW ban.(megint csak a magyarítást készítőket érdekli csak!)
* A játék nem lép ki mikor egy foglalt DOS néven szeretnénk menteni bármit.
* Javítottuk a Kerbál áthaladását az űreszköz falán, mikor egy külső vezérlő székből lett eltávolítva.
* Javítottuk az automata megjelenítést a neveknél, mikor az eszköz ki van jelölve, vagy áthalad felette az egér.
* A napfény nem világítja át a Joolt többé. (de kár….)
* Javítottuk a visszatérési effektek eltűnését, mikor a kamera messze van az eszköztől.
* Javítottuk, hogy az aszteroidáknál ne jelenjenek meg a visszatérési effektek.
* Javítottuk a Kerbál ernyők aktivitását gyorsmentés visszatöltése esetén.
* Javítottuk a kamera pozicionálást a jelenet/betöltés képernyőknél az eszköz pontos megjelenítéséhez.
* Javítottuk a kereteket hogy a szövegmegjelenítés minden lehetséges méretben működjön.
* Javítottuk, ha alkatrész kiválasztásakor hajóleírást akarunk módosítani, a gyorsgombok akkor is elérhetőek legyenek.
* Javítottuk az editoralapú oktatóanyagoknál, mikor Wherner ablaka eltakarja a hajót, akkor nem lehetett alkatrészt elhejezni.
* Javítottuk az illesztőpontok rossz helyzetének jelentését a StageEditorban.
* Javítottuk a kerekek tapadását G. égitesten. Nem fog a lejtőkön csúszni.
* Javítottuk a kerékfelfüggesztés ugrálását.(egy fenét!)
* Javítottuk a felrobbanó leszállótalpakat dokkolásnál.(hurrá!)
* Javítottuk a leszállótalpak rugóerőit, mikor össze vannak nyomva.
* Javítottuk a lokalizáció visszajelzést a Fly Through? 2 csomóponton.
* Javítottuk ugyanezt japán nyelven.(de jó nekünk! 🙂  )
* Javítottuk németül a “Schwerkraft mindern”, lecseréltük “Sanfte Schwerkraft Aktivierung” ra. (Ez a németeken kívül kit érdekel?)
* Javítottuk a hajtómű plate-eket, most illeszkednek az elsődleges variáns mérethez.
* Javítottuk, a changelog képernyő most már a kódok helyett a hiányzó lokalizációt mutatja.
* Javítottuk, az űrállomás szerződéseket,  most már befejezhetőek.

+++ Mods
* Module Deployable Part most már van KSP Field impact Resistance Retracted.
* Module Wheel Suspension most már van KSP Field maximum Load.

+++Vegyes
1.5 Changelog – Írjunk Történelmet(MH) DLC hez.
+++ Fejlesztések
* Az küldetésszerkesztő rendszer sebessége, és megjelenítése fejlesztve lett.
* A keresztülrepülési pontok negatív értékre is állíthatóak a tengeralattjárókkal való munkához.

+++ Lokalizáció
* Angol nyelvtan, helyesírás és központozás javítása. (Nekünk is jó lenne.)

+++ Alkatrészek
Módosított Alkatrészek (reskinned):
* SM-18 Service Module.
Szín variációk:
* Szerkezeti Panelek (Fejlesztett “Gold” , és hozzáadott új “Silver” variáns).
Egyéb alkatrészváltozások:
* SM-18 alsó fedélnél alkalmazva a “Bumped Specular (Mapped) shader”.
* Javítottuk a hajtómű takarást, ahol eltolódott az eszközön.

+++ Hibajavítások
* Javítottuk a Steam Workshop frissítéseket hogy ne legyenek duplikált elemek.
* Javítottuk NREn belül mentett küldetésnél a hajó fáljainak törlését.
* Javítottuk a Kerbálok felrobbanását mikor újrakezdésnél a Kerbál EVA-t hajt végre. (pedig olyan vicces volt!)
* Javítottuk az összekötő vonlak hibáját a szerkesztőben.
* Javítottuk a külső vezérlőszékben ülő Kerbál is triggerelje a “Kerbál beszállt az eszközbe” pontot a továbbjutáshoz.
* Javítottuk, mikor az űreszköz egy pályán spawnol, akkor ne adjon eltérő referenciapontokat, vagy például elforgatott pályát az adott pontban.
* Javítottuk, mikor a csatlakozópontok néha rosszul renderelődtek össze.
* “Selected part” opció most már akkor is megjelenik, mikor csak egy alkatrészt választunk ki.
* Ne állítsa vissza az elérhető és nem elérhető alkatrészek listáját, mikor az alkatrészszűrő változik, az alkatrészek jobb kezelése érdekében.
* Javítottuk, a súlyok és árak minden hajtőmű lemeznél ugyanaz legyen.
* Megoldottuk az eltérést a küldetés indulási ideje a küldetésszerkesztőben és az aktuális küldetés ideje között.
* Javítottuk a GAP alkatrész szűrőt pár pontban, hogy ugyanúgy működjön, mint a Wessel Spawn pontban.
* Javítottuk a térképen a Woomerang és Dessert indítóállásokat.
* Javítottuk a lokalizációban különböző helyeken feltűnő űreszköz és csomópont neveket.
* Javítottuk a helytelen információkat a dokkolt csomópontok értékelésének sorrendjéről a köztes bemutatóban.
* Javítottuk a küldetésszerkesztő kis felbontásban való megjelenését, mikor alacsony felbontású textúra van kiválasztva.

+++ Küldetések
* Az eseménycsomópont-feldolgozási sorrend hibás információinak eltávolítása a köztes bemutatóról.
* Hozzáadtunk egy alkatrész számlálót, tehát a játékos tudja az eszköz alkatrész számát, anélkül, hogy betöltené az eszközt.

+++Vegyes
* Új meghatározások az ügynökségek leírásához és mentalitásához.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..