Az 1.5.0 vagy az 1.5.1 vagy a…

Megérkezett az új verzió és szinte azonnal kapott is egy ránc felvarrást, mivel igen csak problémás volt. Az ismertető videó még az 1.5.0-val kezdödik, de az 1.5.1-el végződik, na de hát ezt már szinte meg is szokhattuk a Squad-tól.

A videó alatt a változások jegyzékét olvashatjátok aminek a fordítását hálásan köszönöm Ricsi-nek!

1.5 Changelog – Csak az alapjátékhoz „BaseGame ONLY” (Az Making History-hoz(MH) lásd lejjebb)

+++ Fejlesztések
* Optimalizálva a 4K felbontáshoz, és UI méret 200% ra növelve
* Nagyobb becsapódástűrés a bevonható napelemekhez.
* A bevonható alkatrészek innentől különböző becsapódástűréssel rendelkeznek behúzott állapotban.
* Új Kerbál szkafanderek kerültek az alapjátékba. Úgy kabinbeli, mint EVA öltözetek veteránoknak, és ifjoncok részére.
* Az aszteroidák viselkedésének felülvizsgálata a Kerbin vonzáskörzetében, és jobb VFX használata.
* Egy „Whats’s New” párbeszédablak hozzáadva a főmenühöz, ahol láthatóak a kiadás új fejlesztései, és látható a teljes changelog. (lehet, hogy már ezt is ott olvasod).
* Kibővített égetési idő a manőverpontokban. Tartalmazza a pontosan kiszámított égetési időt, és a fokozat információt; az égetési oszlop jelzi, ha az adott fokozatban nincs elég deltaV a manőver végrehajtásához.
* A dokkolóportok fokozatba illesztése mostantól lehetséges a repülés közben. A dokkolóportok fokozatba illesztésének megváltoztatása lehetővé teszi a játékos számára a deltaV változások nyomon követését az összekapcsolt úreszközöknél, valamint ez megváltoztatja az égetési időt a manőverpontokban.
* A Kerbálok mostantól kihelyezhetők a külső irányítóállásokba már a RÖH-ön/RH-án belül.
* A kerékfelfüggesztésnél automatikus lett a rugó/lengéscsillapító beállítás az ugrálás elkerülése érdekében.(de beállítható manuálisan is)

+++ Lokalizáció(ez inkább csak a magyarítást végzőket érdekli, és érthető nekik)
* Javítottuk a nem tageket az erőforrásneveknél a PAWban.
* A keretek mérete és egyéb automata keresési tagek javítása.

+++ Parts;
Módosított alkatrészek (reskinned):
* Mk1 Command Pod
* HECS
* HECS2
* OKTO
* OKTO2
* QBE
* RoveMate
* Stayputnik
* FL-T100
* FL-T200
* FL-T400
* FL-T800
* RT-5 “Flea” Solid Fuel Booster
* RT-10 “Hammer” Solid Fuel Booster
Szín variációk:
* Mk1 Command Pod (New “Dark”, “White” and “Gray and White” color variants)
* RoveMate (New “White”, “Silver” and “Gold” color variants)
* FL-T100 (New “Black and White” and “Orange” variants)
* FL-T200 (New “Black and White” and “Orange” variants)
* FL-T400 (New “Black and White” and “Orange” variants)
* FL-T800 (New “Black and White” and “Orange” variants)
* RT-5 Flea (New “White” and “Yellow” variants)
* RT-10 Hammer (New “White” and “Yellow” variants)
Egyéb alkatrész változások:
* Néhány alkatrésznél alkalmaztuk a “Bumped Specular (Mapped)” shadert, amely lényegesen jobb fémes visszaverődést ad.
* Javítottuk a hajtómű takarást, ahol az eltolódott az eszközön.(na erre kíváncsi vagyok! Szerk. megj.)
* Fejlesztettünk az OKTO illetve OKTO2 Improved OKTO és OKTO2 a csatolási pontokat, hogy jobban illeszkedjenek.
* Fejlesztettünk a Stayputnik felfüggesztési pontjain, hogy jobban illeszkedjenek a többi alkatrészhez.
* Elforgattuk a RoveMate alkatrészt 90 fokkal hogy egyezzen a műhorizont helyzetével, valamint hozzáadtunk még 4 csatolási pontot az oldalaihoz.
* HECS elforgatása javítva, 30 fokkal elforgattuk. (ez elfordítja az irányítási helyzetet a régebben megépített eszközöknél.)

+++ Hibajavítások
* Javítottuk a helytelenül megjelenő ikonokat a Kutatás és Fejlesztésen.
* Javítottuk az elmosott zászló, ikon, oktató kép (és egyéb) megjelenítéseket különböző textúrabeállításoknál.
* Javítottuk a mini-biomok folytonosságát mikor az eszközök átmozognak rajtuk.
* Javítottuk a mini-biomok struktúráját a KSC-n belül.
* Javítottuk a log üzeneteket az alap felbocsájtó helyeken, Mikor a MH DLC nincs telepítve.
* Javítottuk a leválasztók szimmetriáját a Part Action Ablakban.
* Javítottuk a leválasztók szimmetriáját külön fokozatváltáskor.
* Javítottuk az átlátszó anyagokat az Alkatrészválasztó Ikonoknál.
* Javítottuk a Gigantor XL panelt az Undo használata esetén az Editorban.
* Javítottuk az átlátszó anyagok megjelenését kijelölt állapotban az editorban.
* Javítottuk a hajó pályavonalának nem renderelését, abban az esetben, amikor az égetéskor a a teher elmozdul.
* A zene hangereje már a beállítások menüből való kilépéskor megváltozik a beállításoknak megfelelően.
* A környezet hangja a KSC és RÖH/RH-nál már külön állítható a hangerő beállításoknál.
* Javítottuk a zene problémákat a RÖH és RH közti váltásoknál.
* Eltávolítottuk a nemet az erőforrás displayName változóból a PAW ban.(megint csak a magyarítást készítőket érdekli csak!)
* A játék nem lép ki mikor egy foglalt DOS néven szeretnénk menteni bármit.
* Javítottuk a Kerbál áthaladását az űreszköz falán, mikor egy külső vezérlő székből lett eltávolítva.
* Javítottuk az automata megjelenítést a neveknél, mikor az eszköz ki van jelölve, vagy áthalad felette az egér.
* A napfény nem világítja át a Joolt többé. (de kár….)
* Javítottuk a visszatérési effektek eltűnését, mikor a kamera messze van az eszköztől.
* Javítottuk, hogy az aszteroidáknál ne jelenjenek meg a visszatérési effektek.
* Javítottuk a Kerbál ernyők aktivitását gyorsmentés visszatöltése esetén.
* Javítottuk a kamera pozicionálást a jelenet/betöltés képernyőknél az eszköz pontos megjelenítéséhez.
* Javítottuk a kereteket hogy a szövegmegjelenítés minden lehetséges méretben működjön.
* Javítottuk, ha alkatrész kiválasztásakor hajóleírást akarunk módosítani, a gyorsgombok akkor is elérhetőek legyenek.
* Javítottuk az editoralapú oktatóanyagoknál, mikor Wherner ablaka eltakarja a hajót, akkor nem lehetett alkatrészt elhejezni.
* Javítottuk az illesztőpontok rossz helyzetének jelentését a StageEditorban.
* Javítottuk a kerekek tapadását G. égitesten. Nem fog a lejtőkön csúszni.
* Javítottuk a kerékfelfüggesztés ugrálását.(egy fenét!)
* Javítottuk a felrobbanó leszállótalpakat dokkolásnál.(hurrá!)
* Javítottuk a leszállótalpak rugóerőit, mikor össze vannak nyomva.
* Javítottuk a lokalizáció visszajelzést a Fly Through? 2 csomóponton.
* Javítottuk ugyanezt japán nyelven.(de jó nekünk! 🙂  )
* Javítottuk németül a „Schwerkraft mindern”, lecseréltük „Sanfte Schwerkraft Aktivierung” ra. (Ez a németeken kívül kit érdekel?)
* Javítottuk a hajtómű plate-eket, most illeszkednek az elsődleges variáns mérethez.
* Javítottuk, a changelog képernyő most már a kódok helyett a hiányzó lokalizációt mutatja.
* Javítottuk, az űrállomás szerződéseket,  most már befejezhetőek.

+++ Mods
* Module Deployable Part most már van KSP Field impact Resistance Retracted.
* Module Wheel Suspension most már van KSP Field maximum Load.

+++Vegyes
1.5 Changelog – Írjunk Történelmet(MH) DLC hez.
+++ Fejlesztések
* Az küldetésszerkesztő rendszer sebessége, és megjelenítése fejlesztve lett.
* A keresztülrepülési pontok negatív értékre is állíthatóak a tengeralattjárókkal való munkához.

+++ Lokalizáció
* Angol nyelvtan, helyesírás és központozás javítása. (Nekünk is jó lenne.)

+++ Alkatrészek
Módosított Alkatrészek (reskinned):
* SM-18 Service Module.
Szín variációk:
* Szerkezeti Panelek (Fejlesztett “Gold” , és hozzáadott új “Silver” variáns).
Egyéb alkatrészváltozások:
* SM-18 alsó fedélnél alkalmazva a “Bumped Specular (Mapped) shader”.
* Javítottuk a hajtómű takarást, ahol eltolódott az eszközön.

+++ Hibajavítások
* Javítottuk a Steam Workshop frissítéseket hogy ne legyenek duplikált elemek.
* Javítottuk NREn belül mentett küldetésnél a hajó fáljainak törlését.
* Javítottuk a Kerbálok felrobbanását mikor újrakezdésnél a Kerbál EVA-t hajt végre. (pedig olyan vicces volt!)
* Javítottuk az összekötő vonlak hibáját a szerkesztőben.
* Javítottuk a külső vezérlőszékben ülő Kerbál is triggerelje a „Kerbál beszállt az eszközbe” pontot a továbbjutáshoz.
* Javítottuk, mikor az űreszköz egy pályán spawnol, akkor ne adjon eltérő referenciapontokat, vagy például elforgatott pályát az adott pontban.
* Javítottuk, mikor a csatlakozópontok néha rosszul renderelődtek össze.
* “Selected part” opció most már akkor is megjelenik, mikor csak egy alkatrészt választunk ki.
* Ne állítsa vissza az elérhető és nem elérhető alkatrészek listáját, mikor az alkatrészszűrő változik, az alkatrészek jobb kezelése érdekében.
* Javítottuk, a súlyok és árak minden hajtőmű lemeznél ugyanaz legyen.
* Megoldottuk az eltérést a küldetés indulási ideje a küldetésszerkesztőben és az aktuális küldetés ideje között.
* Javítottuk a GAP alkatrész szűrőt pár pontban, hogy ugyanúgy működjön, mint a Wessel Spawn pontban.
* Javítottuk a térképen a Woomerang és Dessert indítóállásokat.
* Javítottuk a lokalizációban különböző helyeken feltűnő űreszköz és csomópont neveket.
* Javítottuk a helytelen információkat a dokkolt csomópontok értékelésének sorrendjéről a köztes bemutatóban.
* Javítottuk a küldetésszerkesztő kis felbontásban való megjelenését, mikor alacsony felbontású textúra van kiválasztva.

+++ Küldetések
* Az eseménycsomópont-feldolgozási sorrend hibás információinak eltávolítása a köztes bemutatóról.
* Hozzáadtunk egy alkatrész számlálót, tehát a játékos tudja az eszköz alkatrész számát, anélkül, hogy betöltené az eszközt.

+++Vegyes
* Új meghatározások az ügynökségek leírásához és mentalitásához.

Egy jó hozzászólás jó lenne

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .